Son Haberler |

24 Şubat 2012 Cuma

TEŞVİĞİ TEKLİF EDEN FENERBAHÇE DEĞİL, TRABZONSPOR!

Facebookda Paylaş Twitterda Paylaş Google+da Paylaş
İstanbul 16. Ağır Ceza Mahkemesinde devam eden Şike Davası'na Sivaspor Başkanı Mecnun Odyakmaz'ın savunması damgasını vurdu. Odyakmaz kulübüne teşvik teklifinde bulunan takımın Fenerbahçe değil, Trabzonspor olduğunu iddia etti. Saat 19:30'a kadar ara verilen duruşmada hakim ve Odyakmaz arasında Trabzonspor'un teşvik girişimlerine ilişkin şu diyalog yaşandı:

Hakim: Trabzonspor’dan teşvik teklifi geldi mi?

M.Odyakmaz: Evet ama Zeki Mazlum ile alakası yok. Doğrusu bu... Mehmet Yıldız düzgün çocuk bana geldi. “Bana isim sorma başkan, arkadaşlara 1 Milyon Dolar teklif etmişler Trabzonsporlular Fenebahçe'yi yenmemiz için” dedi. “Sen bu takimin başkanısın, ben kaptanıyım bana kim diye sorma ama Trabzon adına teşvik girişimi var” dedi.

“Mehmet Yıldız kimden geldiğini bilmez ama kime dendiğini bilir, savcıya söyledim” diyerek konuya açıklık getiren Odyakmaz böylelikle davanın seyrini değiştirebilecek önemli bir iddiayı gündeme getirmiş oldu.

Öte yandan futbolcu Mehmet Yıldız’ın savcılıkta Trabzonspor’dan gelen teşvik teklifini kimden duyduğunu hatırlamadığı şeklinde ifade verdiği öğrenildi.

Paylaş:

Yorum Gönder

 
Yukarı Çık
Telif Hakkı © 2014 Ulusal Gazete | Tasarım: OddThemes